onsdag 26 september 2012

Möblerna börjar ramla in...

Nu har vi varit i huset sedan i söndags. första natten sov ingen förutom samuel. Jag sov i pojkarnas rum och kl 06,00 kom samuel fram och väckte mig. han sa -mamma tack för min fina säng du köpt till mig. tack för att jag fått så fint rum!
Detta blir bloggen idag för nu står möbelleverantörerna och fixar. Patricia och Jano kämpar för att få kontakt med sverige via . skype, facetime and u name it...jag själv har ringt de nummer jag kan för få sverigekontakt. fick tillslut prata med min syster och det var SKOOOJ!!!
Återkommer imorgon med bilder och lite update. annars vi har det bra!!
 

2 kommentarer:

  1. Hej Gumman.
    Tänker på er och försöker sätta bilder på det du berättar och er tillvaro....men det är svårt. Får helt enkelt komma på besök.
    Vad sägs om nyår 2013??
    Kram vännen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Komplicerat är bra alltså?! Det tycker jag vi planerar!!!! =) kram vännen

      Radera